My Blog Turned 2!

Assalamualaikum WBT.
Hari ini tahun ke-2 saya blogging. Dan ini adalah post pertama untuk tahun ni. Hai 2015! Agaknya lepas ni setahun sekali je kot update. Kikiki.

Semasa saya menaip untuk post ni, saya berada di Klinik Onkologi. Sementara menunggu giliran untuk chek up, saya merajinkanlah diri menaip.

Sebenarnya tarikh untuk check up lagi sebulan. Tapi saya terpaksa awalkan sebab rasa kesihatan agak sedikit terganggu. Saya pun mohonlah untuk diawalkan. Emosi pun agak terganggu kerana bimbang dengan kesihatan diri waktu ini. Macam-macam perkara yang bermain difikiran.

Untuk menghentikan semua ni, saya perlu berdepan dengan realiti. Jumpa doktor untuk pengesahan. Walaupun takut dengan hakikat yang negatif, i’ve to be realistic.

Semoga segalanya baik-baik sahaja. Dan segala yang saya fikirkan sekarang ni bukan satu kenyataan. Tapi lebih membimbangkan sekarang ni adalah berat yang semakin bertambah. Baru lepas timbang berat tadi. Haih.

Kepada rakan-rakan cancer survivor yang membaca blog ini, semoga terus tabah dalam mengharungi hari yang mendatang dan teruskan menjalani kehidupan dengan melakukan perkara yang natijahnya syurga insyaAllah.

image

Tinggalkan komen